Wij zoeken een Medewerker Support voor 24-40 uur!

Wat ga je doen als Medewerker Support bij ONE Platforms in Hoofddorp?
Als medewerker consumer support bij ONE Platforms ben jij onderdeel van het supportteam dat onze partners helpt en adviseert op gebied van mobiele telefonie. Gezamenlijk is het team het eerste aanspreekpunt voor onze partners per telefoon, mail en via tickets. Daarnaast monitor je het orderproces en pak je alle aanverwante activiteiten op.

Wij zijn een hecht, gemotiveerd en gezellig team, waar successen graag gevierd worden! Het is geen callcenter omgeving, maar een inspirerende werkomgeving waar jij dagelijks het verschil kan maken. Bovendien biedt het supportteam een uitstekende basis om door te kunnen groeien naar andere functies binnen de organisatie.

Verder:

  • Je hebt een actieve rol bij het initiëren van verbeter mogelijkheden van de resultaten, dienstverlening en werkprocessen.
  • Je bent eerste aanspreekpunt per telefoon, ons ticketsysteem en mail voor winkels met een hulpvraag op gebied van mobiele telefonie van alle bekende netwerken en aanverwante producten en diensten.
  • Monitoren en beantwoorden van vragen rondom het orderproces van de producten en diensten die we aanbieden.
  • Uitzoeken en oplossen van de hulpvragen, in samenwerking met alle andere afdelingen (finance, IT, sales, marketing etc).
  • Je schakelt met de netwerken en andere leveranciers t.b.v. het oplossen van hulpvragen en verbeteren van processen.

Wie zijn wij?

One Platforms brengt mensen én technologie bijeen. Tezamen met een mooie mix van ruim 60 gedreven collega’s speel jij als onze medewerker support straks een essentiële rol binnen een dynamische, maar informele organisatie waar ondernemerschap, durf en fun de boventoon voeren. Onze functies zijn breed opgezet. Dit maakt One Platforms tot een werkomgeving met veel afwisseling en dus ook: alle ruimte voor eigen initiatieven of persoonlijke ontwikkeling. Even ontspannen bijpraten doen we natuurlijk ook gezellig samen tijdens de lunch, de vrijmibo’s in ons eigen café, de (legendarische) BBQ’s van onze grillmasters Sander en Irma, of lekker relaxt tijdens een potje tafeltennis, racen of flipperen.

Wat wij je bieden:

  • Een salaris afhankelijk van jouw achtergrond en ervaring.
  • Een uitdagende en veelzijdige functie om je in vast te bijten, zodat je vergeet dat je aan het werk bent
  • Ruim 60 enthousiaste en ondernemende collega’s.
  • Een prettige (flex)plek in een mooi nieuw kantoor op een paar minuten lopen van het station.
  • Een geheel verzorgde gezamenlijke lunch.
  • Gezellige vrijdagmiddag-borrels in ons eigen “kantoorcafé”.

Wat willen we dat jij meebrengt?

Je bent een opgewekt en energiek persoon. Je neemt gemakkelijk initiatief en verantwoordelijkheid en je vindt het leuk om te leren en houdt er van om te werken in een team.

  • Minimaal een afgeronde MBO opleiding.
  • 1-2 jaar relevante werkervaring.
  • Ervaring in telecom is een pré
  • Je bent resultaatgericht en oplossingsgericht.
  • Je bent nauwkeurig en verantwoordelijk.
  • Je bent communicatief sterk en durft verkoopgerichte vragen te stellen.
  • Je beheerst de Nederlandse taal goed, in woord en geschrift

Enthousiast? Dan willen wij graag meer van je weten!

Stuur je CV met een korte motivatie o.v.v. Medewerker Support naar Monique Pijnenburg (HR Officer) personeelszaken@telecombinatie.nl
Omdat wij beperkte parkeermogelijkheden hebben, is het wenselijk als je met het OV of de fiets kan reizen. Ons kantoor ligt op loopafstand (200 meter) van het treinstation van Hoofddorp.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld