Wij zoeken een Medewerker Support voor 16-20 uur!

 Ben jij nauwkeurig, klantgericht en communicatief sterk? Ben je op zoek naar een parttime baan en flexibel inzetbaar? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Wat ga je doen?

Als medewerker support ben je samen met een team van collega’s het eerste aanspreekpunt voor onze klanten en winkels als zij vragen hebben op het gebied van internet, tv, telefonie en energie. Daarnaast verwerk je de klantorders van deze diensten in de systemen van alle aanbieders en doe je alle aanvullende taken daaromheen. Het is een diverse functie, waarbij je afwisselend ingezet kunt worden in één van onze drie supportteams.

Wij zijn een hechte, gemotiveerde en gezellige supportafdeling, waar successen graag gevierd worden. Het is geen callcenter omgeving, maar een inspirerende werkomgeving waar jij dagelijks het verschil kan maken.

Je werkzaamheden bestaan uit:

  • Orderverwerking van de producten die we aanbieden.
  • Administratieve taken rondom orderverwerking
  • Voeren van inkomende gesprekken gericht op advies en verkoop.

Wie ben jij?

Je bent een opgewekt en energiek persoon. Je neemt gemakkelijk initiatief en verantwoordelijkheid en je vindt het leuk om te leren en houdt er van om te werken in een team.

  • Je volgt een HBO- of WO opleiding.
  • Je bent 16-20 uur per week flexibel beschikbaar, met name op de dinsdag, donderdag en vrijdag.
  • Je bent flexibel inzetbaar; wij bieden ook mogelijkheden om te werken in de avonden en op zaterdag.
  • Je werkt nauwkeurig en geordend
  • Je bent communicatief sterk
  • Je bent resultaatgericht en oplossingsgericht.
  • Je beheerst de Nederlandse taal goed, in woord en geschrift.

Wat wij je bieden:

  • Een salaris afhankelijk van jouw achtergrond en ervaring.
  • Een arbeidsovereenkomst op oproepbasis.
  • Een afwisselende functie met altijd meer dan genoeg te doen, zodat je vergeet dat je aan het werk bent
  • Ruim 60 enthousiaste en ondernemende collega’s.
  • Een prettige (flex)plek in een mooi nieuw kantoor op een paar minuten lopen van het station.
  • Een geheel verzorgde gezamenlijke lunch.
  • Gezellige vrijdagmiddag-borrels in ons eigen “kantoorcafé”.

Wie zijn wij?

ONE Platforms brengt leveranciers en verkoopkanalen samen. Zo bieden wij onze klanten de unieke gelegenheid een diversiteit van diensten en producten aan te bieden vanuit één platform. Denk hierbij aan diensten zoals Mobiele telefonie, Internet, TV, Verzekeringen, Energie, smartphones,  etc.

Met een mooie mix van ruim 60 gedreven collega’s speel jij als onze medewerker support straks een essentiële rol binnen een dynamische, maar informele organisatie waar ondernemerschap, durf en fun de boventoon voeren. Onze functies zijn breed opgezet. Dit maakt ONE platforms tot een werkomgeving met veel afwisseling en dus ook: alle ruimte voor eigen initiatieven of persoonlijke ontwikkeling. Even ontspannen bijpraten doen we natuurlijk ook gezellig samen tijdens de lunch, de vrijmibo’s in ons eigen café, de (legendarische) BBQ’s van onze grillmasters Sander en Irma, of lekker relaxt tijdens een potje tafeltennis, racen of flipperen.

Enthousiast? Dan willen wij graag meer van je weten!

Stuur je CV met een korte motivatie o.v.v. Bijbaan medewerker Support naar Monique Pijnenburg (HR Officer):  personeelszaken@oneplatforms.nl

Omdat wij beperkte parkeermogelijkheden hebben, is het wenselijk als je met het OV of de fiets kan reizen. Ons kantoor ligt op loopafstand (200 meter) van het treinstation van Hoofddorp.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld